[linux-baslangic] Re: kde & gnome

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 20:33:06 EST

     Benimde baskasindan (suse eposta listesine uye) duydugum,tamemen -mis li
    ,-mus lu " resmi olmayan" aciklamaya gore Suse nin yast ve sax gibi
    araclari GPL olacakmis.Tabii dusununce bu haliyle araclarin GPL olmasi
    zor gibi ama belki GPL lib ler kullanilarak yeniden yazilirlar.Sax in
    hangi libe bagimli yazildigini bilmiyorum (belkide zaten GPL dir) ama yast
    in GPL olmasi Suse ile ilgili sisli bolumleri aydinlatacaktir.
    Cok aramama ragmen -resmi olmasada- bu mesaji cok aradim ama bir turlu
    bulamadim.Gorecegiz bakalim...