[linux-baslangic] baslangicta root olmak

---------

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 12:34:22 EST

    pardon ya buldum baslangicta root olmayi , ve dediginiz gibi muhtesem
    mandrakem mount yapmadan diger yedek ve windows dosyalarima ulasti ...

    baslangicta root olmak icin
    mandrake 9.2 tr icin

    yapilandirma/kde/sistem/giris yöneticisini seciyorsunuz .root sifrenizi
    giriyorsunuz. kullanicilar kartini aciyorsunuz, orda Gizli kullanicilar var
    , isaretliler gizli kullanici . Hemen root un isaretini kaldiriyorsunuz ve
    onayladiktan sonra bilgisayari baska kullanici ile baglanmak üzere oturumu
    kapatiyorsunuz. root mu normal kullanici mi diye soruyor ve root olarak
    giriyorsunuz. Hersey emrinizde, kirmizi bi ekranla birlikte geziniyorsunuz.
    Fakat bu tehlikeliymis. Durduk yerde sistemi göctürmeye gerek yok ...

    peki ben bu windows yedeklerime root olarak baglanmadan ulasamaz miyim ?
    win_d dosyasinin yasagini kaldirsamda normal kullanici olarak baglandigimda
    da icindekilere ulasa bilsem ... yapamaz miyim ?