[linux-baslangic] mount

---------

From: Orkun Unalan (orkunalan@hotmail.com)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 03:45:02 EST

    Selam Dostlar, yardimlariniz icin tesekkürler . Sayenizde hem mandrake
    linuxu hemde windowsu kullana biliyor, linuxta java ve msn icq vs... kullana
    biliyorum. Fakat bi kac problemim daha kaldi .

    Bunlardan ilki fat32 olan bölümleri göremiyorum . Bunu mount ile yapildigini
    okumustum. Arastirdim, mount -t vfat -o rw /dev/xxx /Win diye bir komut
    buldum. Fakat pek bisey anlamadim,benim konqueror ile baktigimda file:/mnt
    dizini altinda win_d ve win_c diye bir klasörüm var.Onlari actim mi
    yedeklere ulasabilirim sanirim ? ama actirmiyor.. zaten komut satirina
    yazincada bunu sadece root yapabilir diye bir uyari geldi. Diger bölümde
    mount ile ulasirim ? root olmak icin napmak lazim?

    ikinci bi sorun ise donanim ve sürücülerle ilgili. Bilgisayar sanki biraz
    yavas calisiyor ve ses ayarlari olmadi galiba ki ses cikmiyor
    hoperlorlerden.O ayarlari nasil yapariz ? sürücüleri dogru taniyip
    tanimadigini nasil biliriz ... tanimadiysa arastirir bulurum sürücüleride,
    nerden nasil bakilip nasil yükleniyor onu bilemiyorum iste ...

    ücüncüsü ise mail attigimda 2 tane yolluyor .konqueror den kaynakli bi
    problem sanirim ?

    tesekkürler,