[linux-baslangic] Ethernet ve Kurulum Yardım

---------

From: webmaster@okcuemlak.com
Date: Fri 12 Mar 2004 - 03:59:27 EST

    Ben linux ile yeni tanışan birisi olarak linux hakkında hiçbirşey bilmediğimi ifade ederek başlamak istiyorum. 7 Yıldır windows ve MacOs kullanıyorum. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile sistemimde kurulu olan WinXP'nin yanına Linux Mandrake 9,0 kurdum Kurdum ve birdizi alışkın olmadığım (Bana göre hata) zincirleme olaylar başladı bunları sizlerle paylaşarak çözüm bulmaya çalışmak istiyorum.
        1_Bilgisayarımda 2 adet hard disk takılı Master (40GB) 2 bölüme ayrılmış durumda ve 1.bölümde Win Xp kurulu 2. bölümde ise linux kurulu--2.Hd ise depo olarak çalışmalarım bulunmakta. Linux'ü kurduğumda 1.Hd nin 2. Bölümünü Xp görmemeye başladı Bu Normal mi ?
        2_Surecom EP300 PCI Ethernet kartımı linux'e tanıtamıyorum bunun bir yolu var mı? Nasıl ?
        3_linux'e program kurulumu nasıl yapılıyor ?
        4_Linux windows fontlarını Görmüyor ve tanımıyor ama MacOs'a ait fontları görüyor fakat yükleme yapmıyor. Yüklemeyi nasıl yapabilirim ?