[linux-baslangic] Re: Slackware - Harici US Robotics SPORTSTER 56K

---------

From: Ancient Khnum (the33bullet@yahoo.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 17:08:23 EST

    merhaba,

    sahsen bende de ayni modem vardi ve wvdial, pppconfig
    (debian ile geliyordu ama) ile sorunsuz
    calistirabiliyordum. tahminimce kullandiginiz arayuzde
    bir sorun var (daha dogrusu arayuz konfigurasyonun da)
    eger mevcutsa baglanti log'larini bize ulastirisaniz
    sanirim daha cok yardimci olabiliriz.
    eger aceleniz varda tum bunlar ile ugrasamam derseniz
    wvdial kurup yola devam edebilirsiniz (kendi otomatik
    modem konfigure araci var da).

    iyi calismalar

    --- "M.Sinan BEYRIBEY" <msinan@linux.uludag.edu.tr>