[linux-baslangic] Slackware - Harici US Robotics SPORTSTER 56K

---------

From: M.Sinan BEYRIBEY (msinan@linux.uludag.edu.tr)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 15:40:12 EST

    Merhabalar,

    Slackware 9.1 ve bahsi gecen modem ile internete baglanirken sorun
    yasiyorum.

    Belki sorunun kaynagi ttnet olabilir, bilmiyorum ama karsilasan varsa diye
    bir de buraya yazmak istedim.

    Modem com2 ye bagli. /dev/modem de ttyS1 e linkli.

    pppsetup ile ayarlari yapiyorum (chap seciyorum.)

    Sorun ise su. bazen baglaniyor (5-6 kere deneyince) , ama çoğu zaman
    bağlanmıyor.

    Karşılaşan var ise ve çözümünü biliyorsanız lütfen bilgilendirin, nette
    bulunduğumdan daha çok masraf yaratıyor valla bağlana-kopa.

    Ha modemde bir sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü şu an knoppix'ten o modemle
    baglanmis bir sekilde yaziyorum postayi.

    Saygilarimla,