[linux-baslangic] Re: 2.elürün

---------

From: Serdar Aytekin (serdar-linux@eximinter.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 11:12:36 EST

    www.sahibinden.com adresinden sansinizi deneyin derim.

    Saygilarimla,
    Serdar Aytekin

    ----- Original Message -----
    From: "Serdar Göncü" <sgoncu@anadolu.edu.tr>
    To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
    Sent: Monday, March 08, 2004 5:24 PM
    Subject: [linux-baslangic] 2.elürün

    > esasında bunu bu listede yazmak dogru degil ama başka linux listesine uye
    olmadigim icin yaziyorum cevaplayabilirseniz sevinirim
    > Evdeki bilgisayarimda celeron 433 işlemci kullaniyorum ve bilgisayarimi
    upgrade etmek istiyorum anakartim p-III 633 e kadar destek veriyor bende
    fazla masraf etmeden sadece işlemcimi arttirmak istiyorum. Ama eskişehir
    gibi bir yerde boyle islemciyi bulamiyorsunuz bir. Bide buldugunuzda 65$
    gibi abuk fiyatlar istiyorlar. Ben fazla para harcamayim diyorum adamlar 1.7
    Ghz işlemci parasi istiyorlar. Bilgisayarımı seviyorum ve windows xp win 98
    gibi hantal (!) işletim sistemlerini çok rahat çalıştırıyorum. Yeni yeni
    Knoppiz ide kullanıyorum (Acemi bir linux severim)