[linux-baslangic] 2.elürün

---------

From: Serdar Göncü (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 10:24:35 EST

    esasında bunu bu listede yazmak dogru degil ama başka linux listesine uye olmadigim icin yaziyorum cevaplayabilirseniz sevinirim
    Evdeki bilgisayarimda celeron 433 işlemci kullaniyorum ve bilgisayarimi upgrade etmek istiyorum anakartim p-III 633 e kadar destek veriyor bende fazla masraf etmeden sadece işlemcimi arttirmak istiyorum. Ama eskişehir gibi bir yerde boyle islemciyi bulamiyorsunuz bir. Bide buldugunuzda 65$ gibi abuk fiyatlar istiyorlar. Ben fazla para harcamayim diyorum adamlar 1.7 Ghz işlemci parasi istiyorlar. Bilgisayarımı seviyorum ve windows xp win 98 gibi hantal (!) işletim sistemlerini çok rahat çalıştırıyorum. Yeni yeni Knoppiz ide kullanıyorum (Acemi bir linux severim)
    2.el ürünü nasil ve nerden alirim (tabi ucuza) Yardimlarini için şimdiden tesekkurler
    Araş. Gör. Serdar Göncü
    Anadolu Ünv. İkieylül Kampüsü
    Müh. Mim. Fak. Çevre Müh. Böl.
    26470 ESKİŞEHİR