[linux-baslangic] Re: suse 9.0 kuran var mı?

---------

From: Kenan Erdey (kenanerdey@comu.edu.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 03:11:43 EST

    > Hem Kenan Bey hem de sizin icin ortak tavsiye: Eger kurulumun
    baslangicinda, >kernelin reiserfs (ya da ext3) modulunu yuklemeyi
    unutuyorsaniz (Load Kernel >Modules menusunden -hani ethernet kartinizin
    kernel modulunu filan yuklediginiz >yerden), fdisk asamasinda diskinizi
    reiserfs (ya da ext3) ile formatlayip kuruluma >basladiginizda bu problem
    yasanabiliyor (daha once karsilastigim bir sorun idi ve >cozumu de dosya
    sistemi modulunu kuruluma baslamadan once yuklemek).

    > Hata veriyor derken ne hata verdigini soylemelisiniz. Hatta sadece
    kurulum ekraninda soylenen hata ile beraber Alt + F1, F2, F3, F4 ile
    konsollari dolasip orda rastladiginiz hatalari da bize gondermelisiniz ki
    etkin sekilde yardim edebilelim.

    kullanacagi dosya sistemi modullerini yukluyorum. Kurulum da basliyor.
    Kurulumun %50 lerinde bi paket yuklerken takılıp kalıyor. Hata olarak bir
    sey vermiyor. Sagolun.