[linux-baslangic] Re: suse 9.0 kuran var mı?

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 13:12:31 EST

     Merhabalar,

    > Ayni sorun bende de var. Bir cozum bulabilirsen bizimle de paylas =
    > lutfen.
    > Bende bir iki kaynak denedim ama malesef hicbirinde kurulumu
    > gerceklestiremedim. Hata verip donuyor :(

     Hem Kenan Bey hem de sizin icin ortak tavsiye: Eger kurulumun baslangicinda, kernelin reiserfs (ya da ext3) modulunu yuklemeyi unutuyorsaniz (Load Kernel Modules menusunden -hani ethernet kartinizin kernel modulunu filan yuklediginiz yerden), fdisk asamasinda diskinizi reiserfs (ya da ext3) ile formatlayip kuruluma basladiginizda bu problem yasanabiliyor (daha once karsilastigim bir sorun idi ve cozumu de dosya sistemi modulunu kuruluma baslamadan once yuklemek).

     Hata veriyor derken ne hata verdigini soylemelisiniz. Hatta sadece kurulum ekraninda soylenen hata ile beraber Alt + F1, F2, F3, F4 ile konsollari dolasip orda rastladiginiz hatalari da bize gondermelisiniz ki etkin sekilde yardim edebilelim.

     Selamlar.

    --
     A. Murat Eren