[linux-baslangic] FW: HDD kurtarma

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 15:28:39 EST

    Selamlar
    150 GB lık bir harddiskimde dosyalar okunmamaya başladı. Fsck yaptım tekrara açtım bilgisayarı ve mount edilemedi.

     Daha sonra tekrar fsck yaptım şimdi mount edebiliyorum, df ile harddisk dolu görünüyor ancak içi bomboş. Eski haline

    Getirme şansımız varmı acaba enazından dosyaları kurtarma şansımız varmı. Daha önce başına gelen oldumu?

    Harddisk 150 GB SCSI ve ext3 file system.

    İyi çalışmalar.