[linux-baslangic] DVD probleblemi

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 04:41:33 EST

    Ben Cpu: AMD 2500+ anakart:nforce2 chipsetli AC97 onboard seskartli =
    anakart
    ile Samsung sm352b cd-cdrw/dvd combo configurasyonu ile Mandrake 9,2
    kullaniyorum. Kernel 2.4.22-10 kde:3.1 Mplayer 0.91-3.3.1 ve bu =
    makinede
    daha once bir veya iki kez problemsiz dvd seyrettim 1-2 kez divx yapma
    becerisi de gosterdim. Ancak en son Problemli bir DVD yi gmencoder ile =
    divx
    yapmaya ugrastim ve bir kac kez gmencoder kitlendi ve islemi oldurmek
    zorunda kaldim. Daha sonra ise ne Mplayer da ne de Xine de DVD =
    seyredemez
    oldum Mplayer kitleniyor. Xine ise DVD nin yerini gosterince =
    kapaniyordu.
    Bir iki problem yuzunden Mandrake yi tekrar kurdum ancak herhangi bir =
    sey
    degismedi Mplayer konsolda asag=FDdaki gibi takilip kaliyor.
    bash-2.05$ mplayer -dvd 1 -dvd-device /dev/dvd
    Playing DVD title 1
    libdvdread: Encrypted DVD support unavailable.
    Reading disc structure, please wait...
    There are 3 titles on this DVD
    There are 28 chapters in this DVD title.
    There are 1 angles in this DVD title.
    DVD successfully opened.
    Cache fill: 19.82% ( 1662976 bytes ) MPEG-PS file format detected.

    Bes dakika sonra ise su hatayi veriyor
    a52: error at resampling
    a52: CRC check failed!
    A: 45,9 0,8% 0%

    Exiting... ( End of file )

    Bu DVD nin bolgesel kilidinden oturu olabilir mi ?=20

    Totem player da ise dosya okunamadi hatasi veriyor. =20

    Biliyorum soru icinde soru olmaz ama affedin. Internette iken =
    harddiskime
    ulasmam cok uzun suruyor. Herhangi bir dosya kaydetmem dakikalarimi =
    aliyor.
    Nereyi kontrol etmeliyim ? ya da nereden baslamaliyim?

    Iyi calismalar
    Kerem