[linux-baslangic] dizin hakları

---------

From: Mustafa BIYIK (ESIS) (mustafa.biyik@esis.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 04:58:56 EST

    Şirket serverimizde Mandrake9.2 kurulu ve samba çalışıyor.. Diğer client
    makineler windows98 ve 2000....Tüm userleri serverde tanımladım yani
    hepsinin serverde home dizinleri var.. sonra bu userleri "kullanici"
    grubunda topladım... Sambayla bir dizin paylaştırdım... Kullanıcı olarak
    "root" grup olarakda "kullanıcı" görünüyor.. Dizin haklarında hem user'e
    hemde grubunu tüm yetkileri veriyorum (x'de root haklarıyla)... Belirli bir
    süre tüm userler dizin içindeki dosyalarda istedikleri tüm değişiklikleri
    yapıyorlar... Sonra görme dışındaki tüm hakları anlayamadığım şekilde
    kaldırıyor sistem... Bunu nasıl öneleyebilirim... Samba eski ayarla dönüyor
    olabilirmi? Çözüm için ne önerirsiniz? teşekkürler

    Mustafa BIYIK