[linux-baslangic] Re: nvidia sürücüsü sonrası

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 07:33:26 EST

    "Fatih Kanay" <fkanay@isvicre-sigorta.com.tr> wrote:

    FK> Herkese iyi çalışmalar dilerim. Ufak bir konuda yardımınızı rica
    FK> ediyorum. Mandrake 9,2 de kernel source rpmlerini linux.org.tr den
    FK> indirdikten sonra geforce 256 ekran kartı için Nvidia'nın 4496 rpm
    FK> paketini başarılı şekilde kurdum. XFConfig-4 dosya ayarlarınıda
    FK> yaptıktan sonra x ekranında bir güzel Tuxracer de keyif yaptım. :)
    FK> Ancak problem makinayı kapatmak isteyince ortaya çıktı. Xserver
    FK> kapanırken ekranda karma karışık ( büyütülmüş şekilde çıkan) yazılar
    FK> yanıp sönmeye başladı. daha önceden de x serverden çıkışta konsol
> [...]

     X den ciktiginizda normalde X ekran kartinizi kendisi baslamadan onceki
    haline getirmesi gerekirken, getiremiyor. Framebuffer kullaniyorsaniz
    framebuffer sistemi de kartinizi istedigi sekilde ayarlayamayinca
    karsiniza simsiyah bir ekran (ve belki garip goruntuler) geliyor.

     Cozum olarak daha yeni bir nvidia surucusunu deneyin. Kullandiginiz
    surucu biraz eski.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens