[linux-baslangic] nvidia sürücüsü sonrası

---------

From: Fatih Kanay (fkanay@isvicre-sigorta.com.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 06:58:38 EST

    Herkese iyi çalışmalar dilerim. Ufak bir konuda yardımınızı rica ediyorum.
    Mandrake 9,2 de kernel source rpmlerini linux.org.tr den indirdikten sonra geforce 256 ekran kartı için Nvidia'nın 4496 rpm paketini başarılı şekilde kurdum. XFConfig-4 dosya ayarlarınıda yaptıktan sonra x ekranında bir güzel Tuxracer de keyif yaptım. :)
    Ancak problem makinayı kapatmak isteyince ortaya çıktı. Xserver kapanırken ekranda karma karışık ( büyütülmüş şekilde çıkan) yazılar yanıp sönmeye başladı.
    daha önceden de x serverden çıkışta konsol ekranına düştüğünü bildiğimden konsolda komut görünmemesine rağmen "init 6" ile makinayı reset edebiliyorum.
    Bu problemin çözümü konusunda ustaların yardımını rica ediyorum. Neden xsunucusundan oturumu kapat dediğimde konsola normal düşerken ekran karma karışık oluyor?

    Tel:(216) 474 20 00 / 2355
    Faks:(216) 474 13 87-88
    Kısıklı Cad. No:30 81180 Altunizade-İST
    Web. www.isvicre-sigorta.com.tr