[linux-baslangic] Re: Ekran Koruyucu

From: Secil Cilengir (secil.cilengir@students.comu.edu.tr)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 11:38:51 EEST

 Ekran kartiniz nedir ? Ekran kartiniz icin kendiniz elle surucu
yuklediniz mi ?
 Toshiba notebook üzerinde 32mb Nvidia GF4 420. Toshiba sürücülerinden
yükledim, şimdiye kadar ekran kartı ile ilgili problem yaşamadım.

Hangi ekran koruyucuda oluyor bu ? (Ornegin opengl kullananlarda oluyor
digerlerinde olmuyor gibi bir durum olabilir)

Umit Bozkir yazdıklarınız:

> Belki ekran koruyucuyu kapatmaniz gecici bir cozum olabilir.
  Çeşitli ekran koruyucularını denedim, ekran koruyucuyu kapattım fakat
monitör bir süre sonra kapanma durumuna geçtikten sonra dönüşte aynı durum
ortaya çıkıyor.
  Bir ayrıntıyı daha belirteyim bu durum linux yüklendiği zamandan beri var,
ben çabalardan sonuç alamadım ve sizden yardım istedim.

  İlginize teşekkürler...

> Bu listeden cikmak icin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin