[linux-baslangic] Re: qmail neden gec cevap verir?

---------

From: Alper Oguz (alper@aden.biz)
Date: Wed 30 Jun 2004 - 22:00:42 EEST

Yanlis sorgu yapmissiniz. nslookup ile istemcilerden (client) birinin
IP'sini sorgulamayi deneyin. Ornegin sizin makinaniz pop3 veya smtp'de
60 sn bekleyip hata veriyor mu? Veriyorsa onun IP'sini nslookup ile
sorgulayin bakalim ne diyecek..

Zaten eger yerel agda sanal IP adresleri kullaniyorsaniz kendi dns
sunucunuzu kurup primary bir alan olarak IP blogunuzu DNS'e
tanitmalisiniz.

sevgiler

--
Alper Oguz <alper@aden.biz>