[linux-baslangic] Slackware 10 & Microsoft Blue USB Scroll Fare

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 30 Jun 2004 - 21:21:05 EEST

Merhaba,

Slackware 10 kullanıyorum. xorg.conf'a söylendiği gibi (ilgili yere
)
Option "ZAxisMapping" "4 5" yazmama rağmen faremin kaydırma tuşunu
içerisindeyken kullanamıyorum. Copy-Paste işlemleri çalışıy
or ama
kaydırma işlemi ne Nautilus'da, ne de Mozilla'da gerçekleşmiyor.

xorg.conf içerisinde fare tanımlamasının olduğu kısım şö
yle:

Section "InputDevice"
Identifier "Mouse0"
Driver "mouse"
Option "Protocol" "auto"
Option "ZAxisMapping" "4 5"
Option "Device" "/dev/mouse"
EndSection

Biri lütfen bana kaydırma tuşunu nasıl çalıştırabileceğ
imi söyleyebilir
mi ? Çok teşekkür ederim.

--
Alper KANAT