[linux-baslangic] Re: debian cdrom mount problemi

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 30 Jun 2004 - 17:09:37 EEST

Selamlar..

> olarak tanýmlý. /dev/cdrom dosyasý ise kendini iþaret
> eden bir sembolik link.

Daha ne olabilirdi ki ? CDROM u ac, GNU is NOT UNIX gibi bir kisir dongu
olmaz mi bu durumda?

Ben olsaydim CPU Usage %100 ve oyle bakan bir sistem yapardim, ibret-i
alem icin :)) Elbet bir gun stack dolar ve bom diye patlardi, ortalikta
isil isil kernel panik, SIGSEGV vs. dolasirdi..

Saka bir yana, bir ara kernellerin birinde bu durum vardi. Hata mesaji
vermektense buffer overflow oluyordu.

Kabaca, bu link dogru cihaza yapilmali. hdb, hdd vs. hangisiyse..

Saygi ve sevgiler..