[linux-baslangic] Re: mail geri bildirimi

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 20:17:55 EEST

* serhatk [2004-06-29 19:02:27+0300]
> O tamam öyle tabide , benim dediğim o dağilki.
> Harhangi birisi uzantısı scr olan bir mail attığı zaman benim
> serverım bu
> maili almayacak dolayısıyla maili gönderen şahıs ise maili
> gitti gibi
> görüyor .İşte sorun bu o şahısa bu tür uzantılara sahip
> maillerin serverımız
> tarafından reddedildiğine dair bir bilgilendirme maili yollamak
> istiyorum.

Genel bir degerlendirme olarak ifade ediyorum, lutfen bu tip otomatik
iletilerden kacinin. Diger arkadasin belirttigi gibi, bu gunlerde worm
kaynakli cok yogun bir spoof spam trafigi var ve posta kutumda her gun
neredeyse bir spam basina _iyi niyetli_ bir otomatik geribildirim
iletisi almaktan biktim (evet, bunlari suzmek mumkun, fakat sonucta cok
gereksiz bir trafik yaratiyor).

--
roktas