[linux-baslangic] Re: mail geri bildirimi

---------

From: serhatk (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 19:02:27 EEST

O tamam öyle tabide , benim dediğim o dağilki.
Harhangi birisi uzantısı scr olan bir mail attığı zaman benim
serverım bu
maili almayacak dolayısıyla maili gönderen şahıs ise maili
gitti gibi
görüyor .İşte sorun bu o şahısa bu tür uzantılara sahip
maillerin serverımız
tarafından reddedildiğine dair bir bilgilendirme maili yollamak
istiyorum.