[linux-baslangic] Re: Bir

---------

From: Murat BAYRAM (mbayram@bim.yyu.edu.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 15:27:13 EEST

Merhaba,
Ben de 3 ay kadar öncesine kadar ayni durumlari yasiyordum. Ama benim bazi
spesifik gereksinimlerim vardi. Bunun icin en iyi cozumu Qmail'de buldum.
Kurulumunu http://www.qmailrocks.org adresini adim adim takip ederek tum
testleriyle birlikte 3 saatte yaptim. Tum gerekliler (vpopmail, vqadmin,
qmail-scanner, SpamAssassin, ClamAV, vs.) tek bir dosya halinde bu sitede
bulunuyor, sonrasi tek tek anlatilmis. 3 aydir kullaniliyor hicbir sorun
yok... Bir de http://www.lifewithqmail.com adresi var. Burasi mysql ile
qmail kurulumunu anlatiyor. Bunu da deneyebilirsiniz.

İyi çalışmalar