[linux-baslangic] Re: Bir günde halledebilirmiyim?

---------

From: SerbülentÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 14:14:37 EEST

Iki ay kadar önce sizin bulundugunuz noktadaydim halen
kararlı ve güvenli bir sistem için ugrasiyorum :) Ama
bu bana özel tabi ben herşeyi kurcalayıp öğrenerek
gidiyorum. Size gelince öncelikle Mustafa Baser in
LİNUX AĞ Servisleri Kitabını tavsiye ederim Sorunuza
ayrıntılı biçimde orada yanıt bulabilirsiniz. Yoksa
konu burada yalnızca ana hatları ile tanımlanabilir.
Ama aceleniz varsa eğer mandrake linux-secure kerneli
ile birlikte işinizi hızlıca görecektir. Posta sunucsu
olarak ben courier i kullanıyorum hızlı güvenli ve
komple çözüm sunuyor. Spam ve Anti-virüs programı
olarak spamassasin ve rav antivirus çok kullanılan
çözümler. Snoçta seçenekler size kalmış. Birincisi
kurduğunuz sistemin güvenlik güncellemelerini yapmayı
ve mutlaka bir firewall kurmayı unutmayın. İkincisi ne
yaparsanız yapın ama sendmail dan uzak durun.

herke$lere merhaba :)

====

BE THE SOURCE WITH YOU
http://nightwalkers.blogspot.com