[linux-baslangic] Re: open office ve star office

---------

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 18:41:04 EEST

OLE olarak illa MS Office Library kullanmam gereken yerler disinda Openoffice kullaniyorum, hemen
hemen sorunsuz. Yalnizca birkac belgemde Header'lardaki resimlerde sorun yasadim; yalniz sorunun
neden kaynaklandigini, ya da nasil duzeltecegimi arastirma firsatim olmadi; header'i duzeltip
yoluma devam ettim.

Openoffice'i kullanmayi hic bilmeyen esim de (bilgisayar deneyimi yoktur :) )hic gostermeme gerek
kalmadan Openoffice kullanabildi. Bence artik MS office urunu icin lisans istememeli; hic anlami
kalmadi :-)