[linux-baslangic] konu disi - SSk.gov.tr e-bildirge

---------

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 13:37:01 EEST

merhaba,

liste ile alakası yok biliyorum ama sorabilecegim baska bir liste
bilmiyorum.
ssk.gov.tr adresindeki e-bildirge sayfasında sorun yasıyorum. mozilla veya
firefox ile girdigimde e-bildirge sayfası aciliyor ama daha sonraki
işlemlerde sorun cıkarıyor.mesela kullanıcı adının ikinci kısmına gectigimde
javascript hatası veriyor( sadece err yazıyor )
sayfaya girdigimde ise normalde calısan pek cok bolum calısmıyor. internet
exploer da ise yapılandırmaları aynı olmasına ragmen bazıları sorunsuz
calısıyor bazıları ise hic sayfaya girmiyor.. en komigi, yardım hatlarını
aradıgımda robotlasmıs ve beni dinlemeyen bir bayan "orta avrupa dil
destegini yuklememi veya xp kurmamı soyluyor".. bu ssk sayfasında sorun
yasayan baskaları varmı? bir cozum buldunuzmu veya bir oneriniz varmı ?

tesekkurler
aykut