[linux-baslangic] Re: Windows ve Linux

---------

From: Emre Kadýoðlu (emrek@dizla.com)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 11:52:44 EEST

qtparted isimli programý çekin onunla windows için yer açýn yanlýz hd nin
ön tarafýnda olmasýna dikkat edin windows
mýzýkçýlýk yapabiliyor. daha sonra bu kýsma windows u kurun. Ama windowsu
kurduktan sonra önyükleyiciniz uçacak
yani açýlýþta windowsu mu açýyým linux u mu açýyým sorusu çýkmayacaðý için
sadece windowsu açabileceksiniz.
ön yükleyici yeniden kurmanýz için de mdk cdsini takýp boot edin daha
sonra repair yazin ve restore boot loader i iþaretleyin