[linux-baslangic] Re: mandrake 10 ve 9.2 arasindaki farklar

---------

From: Sets WarLIq (setswarliq@gmail.com)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 19:15:38 EEST

bu tarz sorulara "ben denedim super" gibi cevaplar verilmezse daha
yararli ve payla$imci olunur kanaatindeyim. zira sorulan soru zaten
"super oldugunu duydum ama neleri super" bazli oluyor.
en guzel cevabi official site'tan alabilirsiniz. ikisi ile ilgili
kar$ila$tirmak istediginiz tum spesifikasyonlari bulabilirsiniz.

http://www.mandrakelinux.com/en/9.2/features/
http://www.mandrakelinux.com/en/10.0/features/
iyi cali$malar.

On Fri, 25 Jun 2004 18:56:24 +0300, Ergin ALTINTAS <ealtintas@dho.edu.tr> w