[linux-baslangic] Re: mandrake 10 ve 9.2 arasindaki farklar

---------

From: Ergin ALTINTAS (ealtintas@dho.edu.tr)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 18:56:24 EEST

Ben surekli linux kullanmaya basliyali yaklasik 7 ay kadar oldu. Ilk Mandra
ke
9.2 ile basladim cok begendim sonra ciktigini duyar duymaz 10 Community Ed.

denedim, Comm.Ed.da ufak tefek hatalar (2.6 kernel ile konsolun acilirken
donup kalmasi) ve sadece 1-2 kere sistem kilitlenme problemi ile karsilasti
1 ay kadar oldu 10 Download Ed. kullaniyorum. Comm. Ed e gore cok daha iyi.

Simdiye kadar hicbir kararsizlik kitlenme olmadi. 9.2 ye gore de daha iyi
oldugunu soyleyebilirim. Surekli kullanilan pek cok programin KMail vb. yen
versiyonlari eklenmis ve guzel ozellikler konulmus. Ornegin K3b 9.2 de beni
CDWriterimi desteklemezken bu surumde destekliyor, 9.2 StickPad'imi
desteklemezken 10

destekliyor. Bence kuracaksaniz 10 Download ed. kurun. Yanliz internetten
indiriyorsaniz 4. cd yi bulmakta biraz zorlanabilirsiniz. Cunku normalde
sadece mandrake-club uyelerine veriliyor mus. 4 cd olmadan da bazi paketler
(orn: Juk) sizin kendinizin tek tek indirip ayrica kurmaniz gerekiyor.

Ama ben bulmustum, fakat adresi hatirlayamiyorum.

Kolaylıklar...
www.yapay-zeka.org