[linux-baslangic] Re: segmantation fault(parcalama =?UTF-8?B?YXLEsXphc8SxKQ==?

---------

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 15:17:31 EEST

muhtemelen libstdc++ 5 versiyonu ile 6 versiyonuna sahipsiniz.

sistemde ayni anda 2 versiyonun olmasinda bir beis yoktur. onemli olan
/usr/lib/libstdc++.so nin nereye linkli oldugu onemli. hangisine linklersen
derleme asamasinda onu kullanirsin.

yalniz segmantation fault un bununla alakasi olmayabilir. baska bir nedendir.
gdb ile debug et veya strace ile takip et. baska bir problem olabilir.