[linux-baslangic] Re: Hata nerede

---------

From: Osman Yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 14:20:20 EEST

Selamlar,

Sorun tamamen win98'den kaynaklanmakta. Sunucu tarafla ilgisi yok.

Kolay çözümü: yaklaşık 6 aylık araştırma ve incelemenin sonucunda -> yok.

Alternatif çözümü: browser olarak opera veya firefox kullandırmak.
Bankalar da dahil olmak üzere hemen hemen heryerde sorunsuz
çalışabiliyorlar.

Zor çözümü: sorunsuz bir set win98se cd'sinden kurmak. Önceden format
atmak gerekli tabii ki.

sorunlu ve sorunsuz win98se setleri arasındaki farklar ezberimde degil.
gerekli olursa söyleyin, önceki notlarımdan bakayım.

İyi çalışmalar,

--
	*Osman Yozgatlıoğlu*
Sistem Destek Sorumlusu