[linux-baslangic] Virus

---------

From: Linux (linux@thelegend.org)
Date: Tue 22 Jun 2004 - 08:41:50 EEST

 Merhabalar, aklıma birşey takıldı da bunu siz değerli arkadaşlara sormak
istedim. Bir bilgisayarda hem Linux hemde Windows var diyelim. Windows
işletim sisteminin olduğu bölüme virus girdi diyelim. Bunu Linux işletim
sisteminin kurulu olduğu bölüm ile silebilirmiyiz. Yani aynı anda ikisi
birden çalışıcak. Windows'a virus girdiği an Linux'taki virus programı
uyarıcak. Henüz ikisini birden kullanma fırsatım olmadı ve çok yeniyim Linux
konusunda. Umarım çok anlamsız birşey sormamışımdır :) Saygılar, selamlar.
  Ramazan SARAÇ