[linux-baslangic] Re: Sendmail sorunu

---------

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Tue 22 Jun 2004 - 00:22:46 EEST

sendmail kendi local-host-names dosyasina bakar. Bu dosyadan a.com u silin.

/etc/hosts icinde a.com a ait bir kayit olmasin.

bu durumda a.com 'u dns server a soracak. dns server da mx kaydinin oldugunun
makineyi gosterecek.

local-host-names i degistiğrdikten sonra

killall -HUP sendmail

yapmayi unutmayin.

Baris Simsek
http://www.acikkod.org