[linux-baslangic] rpm parcalama hatasi

---------

From: yasin Ergene (yasin@crazypromo.org)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 22:14:05 EEST

selam arkadaslar benim bir sorunum var gelecek linux 2.0 kullaniyorum. Rpm
dosyasini sisteme yuklemeye kalktigim zaman "Parcalama hatasi" diye bir hata
verip kurmuyor. Daha once boyle bir sorun yoktu. Paket mimari ile islemcim
cakistigindan dolayi kurmayabilir diye dusundum rpm paketini yeniden degisik
mimari ile denedim ama yine ayni hatayi verdi...
sorun ne olabilir... simdisen tesekkurler...