[linux-baslangic] Re: fedora 2 kurulum

---------

From: Ozgur KOCA (okoca@textzone.net)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 01:11:31 EEST

hadi acar wrote:

>merhaba arkadaslar, fedora 2 kurmaya calisiyorum (henüz yeniyim
de,ez
meyin
>n'olur :)) ) ama paket kurulum hatasi verip bilgisayari yeniden
>baslatiyor.
>her seferinde baska bir pakette hata veriyor.daha önce redhat 9 ve
re
dhat
>fedora core 1 de de aynı sorunla karsilatim ama çözemedim.acaba
do
nanım
>sorunu mu? maxtor 40.0gb 7200 rpm harddisk,asus 52x cdrom, 256 ddr-ram
>intel pentium 4 islemcim var.yardimci olur munuz?
>

>---

Acaba daha once Windows kurulumlarinda da (bilgisayari olan herkes en az
bir kere kurmustur bu programi :) ayni sorunu yasadiniz mi?

RAM hatasi gibi gozukuyor, RAM inizde capak olabilir veyahut ana kart
problemi, cok dusuk ihtimal ama agp kartindanda kaynaklanabilir.

Okoca / TextZone