[linux-baslangic] Re: fedora 2 kurulum

---------

From: hadi acar (hadiacar@cc.kou.edu.tr)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 23:41:35 EEST

ALPER KANAT yazı:

> 3 seyden olabilir.
>
> 1) RAM'lerden... Ama ben buna sadece kulustur bilgisayarimdayken
> rastlamistim. RAM'lerin takilis sirasina gore kafasina eseni yapiyordu
> bilgisayar. Yeni sistemlerde boyle birsey olabilecegini sanmiyorum.
>
> 2) CD-ROM'unuzdan... CD'ler dogru yazildiysa sizin bilgisayariniz
> bunlari okuyamiyor olabilir. Yani CD okuma cihazlarinizda problem
> (tozlanma vb) olabilir.
>
> 3) CD'leri siz yazdiysaniz dogru yazdiginizdan emin misiniz ? MD5
> kontrolu yaptiniz mi ? Bu sonuclar birebir tutuyorsa ISO dosyalari
> birbirini tutuyor demektir.

> [...]

tekrar merhaba, bilgisayarima baska bir cdrom taktmistim yine
kurulmadi,ayn&#305; cdromla ve de ayni cd lerle arkadasa kurmustuk hic
sorun cikmamisti, bir tane daha harddisk taktim,ona da kurulmadi yani kisaca
uzun bi suredir kurulumla ugrasiyorum,simdi ne yapmaliyim yoksa yeni bir pc
mi alayim? gerci linux icin deger degil mi? :))