[linux-baslangic] bu linux cuye bir dirhem bilgi lütfen :P

---------

From: sinir sinir (akkarga@yahoo.com)
Date: Fri 18 Jun 2004 - 02:53:59 EEST

   cevaplarınız için teşekkür ederim

sorunum ise tam olarak şöyle

Derledigim yeni kernel ile makineyi
baslatamiyorum.Grub kullanıyorum ve icine yeni kerneli
adapte edemedim.cekirdegin ilk yükleyicisi
tamam.kernel /boot/vmlinuz-2.6.6 ro root=/dev/hda0
  vmlinuz-2.6.6 bu dosya derlemede rahatca olusuyor.
     Ama initrd-2.6.6.img dosyasini olusturamiyorum.
Bu dosyayi olusturmasini nasil saglarim ????

buna karşılık arkadaşın bana söylemiş oldugu mkinitrd
ile intrd.img dosyasını oluşturmaya çalışmam 2.6.6
için viamraid modulunun olmadıgına dair bir mesajla
son buldu bu modulu derlemeden önce mi ekleyeceğim
yada derlemeden sonra yada mkinitrd ye mi parametre
olarak sunacagım sunacaksam nasıl yapamadım bir türlü
? bu initrd.img dosyasını oluşturabilirsem cok
sevindirik olacam :)

               help me :P