[linux-baslangic] eşitleme sorunu

---------

From: OfisNET Antalya (antalya@ofisnet.biz)
Date: Fri 11 Jun 2004 - 19:35:55 EEST

Clarkconnect Home editionda bir sorunum var.
Firewall ve Fileserver olarak kullaniyorum.
Windows File Sharing den actigim klasoru ( burada maalesef yetkileri
degistiremiyorum) SSH ile baglanarak herkeze tam yetki haline =
getiriyorum.
Ardindan ag uzerinden bu klasoru bularak, ag surucusune baglan
diyorum.Sonrada cevrim d=FD=FE=FD kullan diyorum.
Sorun burada ba=FEl=FDyor.Cevrim disi iken bir dosyayi degistirdigimde, =
yada
yeni bir dosya yarattigimda, cevrimicine gectigimde bu dosya =
esitlenirken
yetki hatasi veriyor.Hem dosyan=FDn hemde klasorun yetkisi 777 olmasina =
ragmen
degistiremiyorum.
Cozum nedir acaba