[linux-baslangic] Re: internete neden yavaş bağlaniyor?

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 11 Jun 2004 - 19:05:10 EEST

Mehmet>
Mehmet> merhaba arkadaşlar ben suse 9.1 kullaniyom ve lan üzerinden nete cıkış
Mehmet> yapiyom.linux ethernet kartımı tanımış durumda ama nete cok yavaş
Mehmet> bağlaniyor.bir sayfayı açmak için genelde 5-6 kez yenile demedikçe
Mehmet> açılmıyor,acılsa bile o sayfada bir linke tıkladığında gene sayfa
Mehmet> görüntülenmiyor bu neden olabilir ve cözümü nedir yardımcı olursanız
Mehmet> sevinirim bağlantım 1024 lük adsl iyi çalismalar

Markasi onemli degil, elimde 2 adet ethernet karti var ki bir tanesini ambalajindan cikardigim anda saniyede 50 byte trafik yapiyordu... Yani kartinizin problemli olabilme ihtimalini de degerlendirin ama once DNS ile ilgili Doruk Bey'in soyledigini deneyin :)

Saygilar.
Umut Demirhan

dangerous content, and is believed to be clean.