[linux-baslangic] Re: SSH Programi

From: Deniz Kocak (uyku@gmx.com.tr)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 00:43:57 EEST

Komut satirindan kullanabileceginiz sftp programi var (bu da openssh
paketinin icinde olan bir program) ve kullanimi ftp'ye oldukca yakin ve
basittir ancak dedigim gibi gene komut satirindan calisir.Arayuz olarak
pek kullanmadim ama secpanel gibi yardimci programlar mevcut fakat
aradiginiz kolayligi ne kadar saglarlar bilemiyorum.En iyisi sftp'den
sasmayin derim. :) iyi calismalar.

22-07-2004 Perşembe günü saat 17:56 sularında, Mustafa Celik dedi ki: