[linux-baslangic] SSH Programı

From: Mustafa Celik (m_c_e_l_i_k@yahoo.com)
Date: Thu 22 Jul 2004 - 20:56:29 EEST

Windows'ta iken ftp://ftp.ssh.com/pub/ssh/ adresinde bulunan SSH_Client
programını kullanarak Linux kurulu bir makinaya uzaktan dosya transferi
yapabiliyordum. SSH Client.exe dosyasi sayesinde sürükle bırak ile dosyaları
rahatlikla transfer edebiliyordum. Karşıdaki makinada ftp sunucusu kurulu degil
 Sadece bu program ile bağlanti yapabiliyordum. Linuxta ise (slackware-10) bu
manada bir program yok. Terminalden ssh çekmek de işlerimi epey yavaşlatıyor.
Sürükle bırak tekniğiyle çalışan ve ssh ın kullandığı portu kullanan açıkçası
windowstaki sshcilent programina benzeyen bir program var mi?

Mustafa Celik