[linux-baslangic] Re: SSH ¨FISO-8859-1?Q?Programı?

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Thu 22 Jul 2004 - 22:07:31 EEST

 Merhabalar
Ssh icin kullanabileceginiz bir baska program ise mc (midnight
commander).Size ne kadar kolay gorunur bilemem ama konsolda mc yazdiktan
sonra,F9 (Sol ya da Sag menu)-->shell link-->kullanici_adi@sunucu_adi
yazdiktan sonra size muhtemelen sifre soracaktir.Giris islemini
tamamladiktan sonra F5 (Kopyala) isinize yarayabilir.Belki baska
programlar da bulunabilir.

sftp yi ise siddetle tavsiye ederim:)

*Not:MC icin Kerem Can Karakas'a tesekkurler.