[linux-baslangic] Re: freebsd

From: Hasan AHLATCI (ogrenci@ahlatci.net)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 11:13:44 EEST

Merhaba,

    freebsd sistemlere remote ile root olarak bagalanamazsiniz.Guvenlik
acisinden sizin kendi kullaniciniz ile login olmanizi ister.
Kendi kullanicinizin da root olabilmesi icin wheel grubuna uye olmasi
gereklidir.

Servera terminalden erisebiliyorsaniz root ile login olun ve kullanicinizi
wheel grubuna ekleyiniz..