[linux-baslangic] freebsd

From: serhatk (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 10:04:14 EEST

Merhabalar,

FreeBSD sisteminde kullanıcı ve grup yaratmak istiyorum , puty
kullanarak
bağlanıyorum ( ssh ile ) ancak root olarak bağlanamıyorum yada
sonradan root
olamıyorum dolayısıyla kullanıcı yaratmama izin verimiyor
Linux da su -
yazdığımda root olabiliyordum . ( makinenin kendisinden root ile
login
olabiliyorum)

Saygılar...