[linux-baslangic] Re: ¨FISO-8859-1?Q??Fiso-8859-9?Q?hosting_taşıma??

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 12 Jul 2004 - 11:55:13 EEST

> Bir linux server dan diğerine bazı hosting leri taşımam
> gerekiyor.
> Serverlara ssh ile ulaşabiliyorum. Ne yapmam gerekli. Siteler
> veritabanı da kullnıyorlar

bunun linux ve sistem yonetimi bilginiizn gelismesi, sisteme
hakimiyetiniz olmasi gerekir.
belgeler.org 'dan basliyabilirisniz.

Neler olduguna bagli olarak,
2 sisteminde ayni yapida olmasi, apache nin ayni sekilde
yapilanmis olmasi, MTA'nin (postfix,s endmail, qmail) ayni
sekilde clasiyorn olmasi,
veritababin ayni sekilde yapilanamsi islei kolaylastirir.

Hosting'in sadece web'mi, mail'mi vs ye gore degisir.
Durumu tam olarak bilmeden, oneri getirmek de pek saglikli
olmaz.

en azidan tasimak istedigin alanadi ile ilgili,
veritabani, web ve mail sistemi parcalarini tam ogrenip onlari
tasimaniz gerekir.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul