[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] =?ISO-8859-1?Q?=D3Fiso-8859-9=3FQ=3Fhosting=5F? ôFISO-8859-1?Q?taşıma??

From: Afsin Taskiran (afsin@taskiran.org)
Date: Mon 12 Jul 2004 - 11:27:04 EEST

On Mon, 2004-07-12 at 11:11, Deniz TOKAY wrote:
> Bir linux server dan diğerine bazı hosting leri taşımam
> gerekiyor.
> Serverlara ssh ile ulaşabiliyorum. Ne yapmam gerekli. Siteler
> veritabanı da kullnıyorlar
>
> ---
Sitelerin web klasorlerini tar.gz leyin. httpd.conf dan ozel bir
yapilandirma varsa siteler icin onlari yedekleyin. Mail ve sql database
lerini yedekleyin. gerekli olarak passwd, user, group dosyalarini
kopyalayin.

scp ile diger sunucunuza bunlari atin. Yapilandirmaniza gore yeni
dosyalari yerlestirin.

Takildiginiz yeri tam olarak belirtirseniz daha net yardimci olabiliriz.

iyi calismalar

--
Afşin TAŞKIRAN
IT Consultant