[linux-baslangic] Re: Mozilla vs Mozilla FireFox

From: A.Gurcan Ozturk (gurcan@gurcanozturk.com)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 19:40:51 EEST

   Selamlar,
Bende Slackware 10'u yeni kurdum onceki gun, ilk farkettigim sey
Gaim'in MSN'e baglanmasi icin ssl library istegiydi. Eger Mozilla
kurmak/kullanmak istemiyorsaniz sisteme bir ssl library kurmalisiniz.

Ben GNUtls kurdum, ancak kurmak icin baska paketlere de ihtiyaciniz
var,paket isimlerini hatirlamiyorum su an. www.gnu.org altinda var
gnutls ve onun icin gereken birkac library dosyasi. (libgcrypt filan)

2. sorunuzdaki hata penceresi bende hic cikmadi. Mozillayi tamamen
sildim belki ondandir :)

Firefox + Thunderbird super ikili :)

Saygilar.

A.Gurcan OZTURK