[linux-baslangic] Mozilla vs Mozilla FireFox

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 15:16:30 EEST

Merhaba,

Slackware 10 kullanıyorum. Mozilla'yı zorunlu olarak kullanıyorum ş
anda... Standart gelen paketle ve de.. Bana kalsa sadece Navigator'ı
kullanıyorum zaten.. Firefox kullanmak istiyorum ama 2 sorun var..

1) Mozilla'daki SSL eklentilerini Gaim kullanıyor ve eğer Mozilla'yı

silersem MSN'e bağlantı kuramıyorum. Bunun üstesinden nasıl gel
ebilirim
? Çünkü üstesinden gelebilirsem Firefox kullanacağım. Işin
garibi
Firefox'un içinde de SSL ile ilgili 1 eklenti var sanırım dosya adl
arına
bakarak karar veriyorum tabii buna..

2) FireFox'da bazen hatalı birşey yapıldığında Netscape hata
bildirme
penceresi açılıyor ve kapanmıyor. Işin kötüsü Next ya da
Cancel'e basın
diyor ama basılmıyor da.... Mecburen kill yapmak zorunda kalıyorum.
 Bu
pencerelerin çıkmamasını sağlayabilir miyim ? Teşekkürler,
kolay gelsin..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org