[linux-baslangic] kde

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Wed 07 Jul 2004 - 14:57:38 EEST

Selamlar arkadaşlar,
Bilgisayarıma Virtual PC programıyla RedHat 9 kurdum, graphical mode
da açılacak şekilde ayarladım, açılıo ama grafikler baya
bi kayık çıkıo. Text mode'da açılacak şekilde ayarlayıp
nasıl grafik ekran ayarlarını düzeltebilirim, ssh'la
bağlantı dışında herhangi birşey yapamıyorum şu an.

Teşekkürler

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin