[linux-baslangic] Re: kaynak =?utf-8?q?=C3=93FISO-8859-9=3FQ=3Fkodlar=C3=BDn=C3=BD=5Fderleme=3F?

From: NilgünBelmaBugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Tue 06 Jul 2004 - 14:30:35 EEST

Salı 6 Temmuz 2004 01:22 sularında, Levent G|zel şunları yazmıştı:
> Bazen kaynak kodlarını derlerken "./configure" yazdığım zaman, aşağıdaki
> qt versiyonunun yetersiz olduğunu bildiren hatayı alıyorum.
>
> "checking for Qt... configure: error: Qt (>= 19991010) (libraries)
> not found. Please check your installation!"
>
> oysa sistemimde (gelecek linux 3.0) qt-3.2 kurulu durumda
> (/usr/lib/qt-3.2) qt 3.2 gelecek linux ile beraber rpm paketi olarak
> kurulmuştu. Bu hatanın önüne geçmek için ne yapabilirim. Yardımcı
> olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Selam,

configure seçenekleri arasında --with-qt diye bir seçenek varsa
bu seçenekle qt'nin olduğu yeri belirtin:
./configure --with-qt=/usr/lib/qt-3.2
gibi.
./configure --help
ile seçeneklerin listesini alabilirsiniz.

Esen kalın,
Nilgün

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin