[linux-baslangic] Re: xFiso-8859-9?q?Türkçe_F_Klavye_sorunu??

From: NilgünBelmaBugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Tue 06 Jul 2004 - 14:12:07 EEST

Selam,

F klavyeyi windows'daki dizilime göre hazırlamıştım.
Şimdiye dek bir şikayet gelmedi.

Tuşlara soldan sağa sırayla basarak, yukarıdan aşağıya
bir sıra bir satır olarak ve bunları sırayla normal,
shift, AltGr ve AltGr+Shift tuşlarına göre 4 bölümlük
bir liste halinde gönderir misiniz?

Bu listeye göre de, örneğin normal:1:5 şeklinde
doğru karakteri ayrıca belirtin.
normal, normal davranış; 1:5 ise 1 sıra 5. tuş anlamında.

Bu şemaya göre size bir dosya gönderirim. Test edersiniz.
Tamam derseniz, X'e bir yama gönderirim ve bundan sonrası
için düzelir.

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 5 Temmuz 2004 18:18 sularında, Cafer Simsek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Sistem: Mandrake 9.2
>
> kurdum sorunsuz çalışıyor. Türkçe F klavye KD
> E 3.1 ile çalışıyor ancak bir
> sorun var. Bazı harfler yerli yerinde değil, yani windows takinde
> n farklı
> bir dizilişi var. mesela w tuşu tab tuşunun üstünd
> e oysa standartta
> backspace nin altında. (türkçe q dizilişine göre
> ü harfinin yerinde) yine
> aynı şekilde q ve x tuşları da farklı. backspace'i
> n solundaki iki tuş x ve q
> tuşu oluyor. normalde bu tuşların birisi tire diğeri de
> [...]

linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin